חנוכה בחאן הגליל

חופשה מפנקת בחנוכה בחאן הגליל

חג החנוכה מתקרב אלינו בצעדי ענק ואיתו גם מזג האוויר החורפי שמגיח מידי פעם ומזכיר לנו שזה הזמן להתכנס לזמן משפחתי חמים באווירת החג ועם שפע של סופגניות ולביבות ממיטב המסורת. ומה יותר טוב מלחגוג את החג בבית? לחגוג אותו בנופש חמים ומפנק אצלנו בחאן הגליל!

אז מה בתכנית האומנותית של חאן הגליל?

חאן הגליל מציע לכם נופש חלומי בגליל המערבי הכולל חווית אירוח מושלמת ומלאה בתוכן לכל שמונת ימי החג. דמיינו לעצמכם את כל המשפחה יחד בטיולים מודרכים וסיורים מלאי עניין בסביבת החאן ובסוף היום תקנחו תרתי משמע בסדנת קישוט סופגניות מפנקת והדלקת נרות חגיגית ומשפחתית. שמונה ימים שלמים של תענוגות חורף חגיגיות לכבוד חג האור שבא עלינו לטובה. לתיאום נופש חלומי בגליל בחנוכה.

 

אילו סיורים מחכים לכם בכל יום?

טיולים בצפון בחורף הם טיולים קסומים בעלי ניחוחות של האדמה הרטובה מהגשם, שלוליות מים שזה עתה נוצרו והרבה ירוק מסביב. חופשה בצפון בחנוכה יחד איתנו בחאן הגליל, מאפשרת לכם בכל יום להיות במקום אחר ולחוות את היופי הגלילי המיוחד. הנה מספר סיורים שמתוכננים לחנוכה הקרוב.

טיול למערת קשת

מערת קשת היא מערה קסומה שהייתה בעבר סגורה ועם השנים בעקבות תופעות גיאולוגיות, התקרה של המערה התמוטטה והשאירה קשת סלעים מרהיבה עם נוף גלילי מהפנט לכיוון הים התיכון ורכס הכרמל. אנו נטייל באזור המצפה מעל המערה ונבצע מסלול הליכה קצר שמתאים לכל המשפחה.

נחל בצת

נחל בצת הוא מסלול טיול קסום בסבך עצים יפיפה שניטע עם השנים על ידי קק"ל. תוכלו לראות בנחל עצי חורש, אלונים, עצי אלה וגם עצי דולב שנמצאים בסמוך לגדות הנחל. הנחל הוא נחל אכזב ולכן חנוכה היא תקופה מצוינת שבה תוכלו ככל הנראה לראות מים זורמים. זהו מסלול טיול מעולה למשפחות וקבוצות.

מבצר יחיעם

מבצר יחיעם הוא מבצר מהמאה ה-18 ששימש את אנשי קיבוץ יחיעם במלחמת העצמאות. מעבר להיסטוריה ולסיפור המרתק שלו, המקום מוגדר כיום כגן לאומי מקסים שכדאי לבקר בו לפחות פעם אחת. אתם תוכלו לעשות זאת יחד איתנו וגם לקבל הדרכה על ידי מדריך מוסמך.

נחל נעמן

נחל נעמן הוא נחל איתן שמתחיל בעמק זבולון ונשפך למפרץ עכו בגליל המערבי. מי הנחל נובעים ממעיינות עין אפק ומשם הוא זורם מערבה. כל אורכו של הנחל הוא 12 קילומטר, כאשר אנו נטייל בחלק הקרוב לאזור החאן.

 

 

 

איפה ישנים בחאן הגליל ומה כלול בתוך האירוח הגלילי שלנו?

החאן שלנו שופע אפשרויות לינה מגוונות עבור אירוח משפחתי בגליל המערבי. תוכלו לבחור בין לינה בחדרי אירוח ללינה בתוך אוהלי משפחות ממוזגים ומקורים. מי שמגיע בקבוצות גדולות יותר, יוכל לבחור באירוח אוהלי רועים. מדובר על נופש בגליל המערבי שמכיל את כל אפשרויות הלינה במקום אחד.

בחדרי האירוח ובאוהלים יש כל מה שצריך לחופשה מושלמת. יש בהם מיזוג, אזור ארוחות, אזורי מקלחת ושירותים מסודרים והכל ערוך ומוכן לקראתכם. פשוט להגיע ולהנות. צרו עמנו קשר וקבלו פרטים נוספים על מתכונת הארוחות של החאן.

אם חיפשתם אווירת קמפינג בצפון עם ילדים, זה בדיוק המקום לעשות זאת. גם הלינה וגם הסיורים מאפשרים לכם לחוות יחד עם הילדים את הטבע הגלילי במיטבו. אנו מזמינים אתכם לחוויית אירוח שעוד לא ראיתם בשום מקום אחר. בואו לחגוג יחד איתנו חג חנוכה מפנק במחירים סופר משתלמים לכל המשפחה.