שבת תוכן בחאן הגליל יוצאת לדרך

עונת החורף כבר כאן וזה סימן שאצלנו בחאן הגליל מתחילים בהכנת שבתות התוכן הייחודיות שלנו עבורכם. מה זו שבת תוכן? מה הולך להיות בשבת התוכן הקרובה ב-14.1? ואיך אתם יכולים להנות משבת קסומה אצלנו בחאן הגליל? על כל אלו תקראו בכתבה הבאה.

מהי שבת תוכן בחאן הגליל?

חאן הגליל הוא מקום ייחודי שמאפשר לכם להנות ממקום לינה מפנק, מטיולים באזור הגליל המערבי ומתוכן משובח שאנו מביאים אלינו לחאן. שבתות התוכן שלנו מתאימות לכולם. לזוגות שמעוניינים בשבת מפנקת ומעניינת, לציבור הדתי שמעוניין להנות מחופשה כשרה בגליל ומניחוחות השבת ומעונג שבת מפנק במיוחד ולכל מי שמעוניין בסוף שבוע ארוך, חורפי וחמים בגליל.

בשבתות התוכן תוכלו להנות מסיורים מודרכים באזור החאן, פעילויות תוכן עשירות שהחאן מציע עבורכם, סעודות שבת טעימות לחיך ולינה מפנקת במיוחד.

שבת שירה יוצאת לדרך

ב-14.1.2022, י"ג שבט, אנו יוצאים עם שבת תוכן קסומה הנקראת אצלנו בחאן "שבת שירה". חמישי – שישי – שבת באווירה חורפית מפנקת עם תוכן יהודי עשיר על רקע פרשת בשלח, י"ג שבט וזמר יהודי משובח. בשבת השירה אתם לא צריכים לדאוג לכלום! אנו דואגים לכם לפנסיון מלא ומפנק מיום חמישי ועד מוצאי השבת.

להתחיל את סוף השבוע בטיולים – יום חמישי בחאן

את שבת השירה אנו נתחיל ביום חמישי עם סיור מודרך בעכו העתיקה. יחד עם המדריך המקצועי שלנו, יהורם מסס, תוכלו לחזור אחורה בהיסטוריה ולגלות את כל האזורים המעניינים שיש לעיר להציע. לאחר הסיור, נגיע אל החאן ולאחר התארגנות, קפה, עוגה וארוחת ערב, ניפגש לערב מוסיקלי נעים ומגוון עם נווה אגמון. זהו אירוח בגליל לדתיים שמאפשר לכם לשלב את עונג השבת יחד עם תוכן עשיר ומהנה.

קצת לפני שבת – יום שישי בחאן

לפני שנתכנס כולנו לסעודת ערב שבת, נהנה מתוכן עשיר שתוכנן במיוחד עבורכם. את הבוקר נתחיל בארוחת בוקר מזינה ונמשיך לסיור בפקיעין העתיקה, שם נאכל גם את ארוחת הצהרייםשארזנו לדרך. לאחר מכן נגיע אל החאן להתארגנות לקראת שבת המלכה. עם כניסת השבת, רגע לפני שנלך כולנו לתפילת בית הכנסת, נהנה מקבלת שבת מוסיקלית נעימה. עם חזרתכם מבית הכנסת, נתכנס בחדר האוכל לסעודת שבת כהלכתה ולאחר מכן עונג שבת נעים ומפנק.

יום שבת בחאן הגליל

את הבוקר נפתח בבית הכנסת ונתכנס לאחר מכן לארוחת הצהריים של שבת. לאחר מכן נצא לסיור מעניין במיוחד בבית הכנסת העתיק של קיבוץ בית העמק. בתום הסיור, נחזור לשנת צהריים מפנקת, כיאה לשבת מנוחה ובהמשך נהנה מקפה, מאפה, סעודה שלישית והבדלה מוסיקלית, רגע לפני שחוזרים הביתה.